قوانین و مقررات گروه بازرگانی محصولا

گروه بازرگانی محصولا دارای یک سایت (فروشگاه) اینترنتی به آدرس www.mahsola.ir و یک اپلیکشین اندروید برای فروش محصولات خود می‌باشد که کاربران و مشتریان می‌توانند از خدمات و امکانات آنها استفاده نمایند. قوانین گروه بازرگانی محصولا رو به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می‌باشد و رعایت آن از سوی هر دو طرف معامله الزامی‌ می‌باشد.

قوانین عمومی

کلیه قوانین، فرایند‌ها و رویه‌های گروه محصولا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می‌باشد و عضویت در سایت یا اپلیکیشن محصولا از سوی کاربر یا مشتری به منزله آگاهی و پذیرش قوانین گروه محصولا می‌باشد و کاربر یا مشتری موظف به رعایت قوانین مذکور می‌باشد. چنانچه قوانین، رویه‌ها و خدمات گروه محصولا تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی‌ که کاربر یا مشتری از خدمات محصولا استفاده می‌نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی می‌باشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب می‌نماید.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام در سایت محصولا درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات گروه محصولا اقدام می‌کند. ثبت اطلاعات در حساب کاربری توسط کاربر به منزله تایید صحت اطلاعات از سوی کاربر می‌باشد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات گروه بازرگانی محصولا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت قطعی و خرید می‏‌کنید و یا به محصولا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که گروه محصولا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تأیید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های گروه محصولا از طریق آنها صورت می‌گیرد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

گروه محصولا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات این گروه استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و حدالمقدور از آنها محافظت می‏‌کند.

محصولا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از این خدمات را، توسعه دهد. و شما با استفاده از سایت محصولا، رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات گروه محصولا، مانند متن، گرافیک، لوگو، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط محصولا جزئی از اموال گروه محصولا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار محصولا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای محصولا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار محصولا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. در صورت استفاده از هر یک از خدمات محصولا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.mahsola.ir است. و کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در گروه محصولا مبتنی بر خرید بی واسطه و مستقیم بوده و بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در گروه محصولا توسط خود شخص کشاورز و یا تولید‏کننده و تامین‏‌کننده تعیین می‌‏شوند و قطعاً پایین‌ترین قیمت خواهد بود.

شرایط سفارش، پرداخت و ارسال

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی است، کلیه سفارش‏‌های قطعی، در طول روزهای کاری و یا اولین روز پس از تعطیلات ارسال می‌‏شوند. محصولا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت امکان سفارش‌‏دهی می‌‏دهد.

در محصولا تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا بر عهده کاربر می‌باشد و محصولا هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کالاها نخواهد داشت.

در صورت بروز مشکل در قطعی نمودن سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

محصولا مجاز است در هر زمان و بدون اطلاع قبلی سفارش‌‏گیری جدید و فروش خود را متوقف کند و باید کلیه سفارش‌‏های قطعی شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، ارسال شوند. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای محصولا محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت محصولا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای محصولا محفوظ است. محصولا در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت محصولا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

 لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت قطعی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را قطعی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، محصولا جهت اطمینان از صحت و قطعیت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.

پرداخت وجه سفارش در محصولا به دو روش امکان پذیر می‌باشد:

1. پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های بانکی موجود در سایت و اپلیکیشن محصولا.

2. پرداخت در محل، که البته این روش در حال حاضر تنها برای مشتریان شهر بجنورد امکان پذیر می‌باشد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

لازم به ذکر است سفارش های انتخاب شده با حامل پیک موتوری که آدرس تحویل آنها در بجنورد و در روزهای کاری بین ساعت 9 تا 21 ثبت سفارش می‌شوند، در بازه زمانی بین 30 دقیقه الی 2 ساعت پس از زمان آن و یا در مدت بازه ذکر شده در روز کاری بعد ارسال خواهد شد.

گروه محصولا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

شرایط بازگشت کالا

ضمانت بازگشت دو هفته‌ای کالا (بالاترین مدت ضمانت خریدهای اینترتنی در ایران) یکی از خدماتی می‌باشد که گروه بازرگانی محصولا برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است. ضمانت بازگشت محصولات کشاورزی حداکثر 5 روز می‌باشد.

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک یا مأمور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مأمور پست یا پیک محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو ضمانت می‌شود توجه فرمایید.

در صورت وجود هرگونه ایراد یا مغایرت در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی محصولا اطلاع دهند. تیم پشتیبانی محصولا پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

پس از دریافت کالا توسط محصولا، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت، کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجدداً برای مشتری ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی محصولا و بررسی ایشان بر عهده مشتری می‌باشد.

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده گروه محصولا می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به محصولا باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را برای پشتیبانی محصولا ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی یا پیک امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

درخواست انصراف از خرید فقط تا دو هفته پس از دریافت سفارش توسط مشتری امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید کل سفارش، باید محصولات در بسته بندی قبلی و به همراه فاکتور و هدایا عودت داده شود، در غیر اینصورت امکان عودت و بازگشت کالا امکان پذیر نمی‌باشد.